Kuva: olé24

Mercadonan uusi pistaasipatukka hurmaa somessa

Hacendado-merkin pistaasinen patukka on kerännyt ylistystä erityisesti herkullisesta maustaan ja edullisesta hinnastaan.

Espanjalaisen Mercadona-supermarketketjun tuore makeisuutuus on herättänyt suurta huomiota sosiaalisessa mediassa. Hacendado-brändin pistaasivohvelipatukka sisältää viisi pistaasikreemillä täytettyä vohvelia, jotka on päällystetty pistaasirouheella. Tuotteen hinta on 1,80 euroa.

Vaikka patukka ilmestyi myyntiin ilman suurta markkinointikampanjaa, se levisi nopeasti TikTokissa. Ruoasta sisältöä tuottava Carlos Calpe (@calpe4cheatin) oli yksi ensimmäisistä testaajista.

Kaveri, tää on nerokas. Katso nyt noita pistaasipaloja päällä!, Calpe kommentoi videollaan, joka sai lähes puoli miljoonaa katselukertaa alle vuorokaudessa.

”Paras suklaatuote Mercadonalta”

Calpen mukaan kyseessä on paras suklaatuote, jonka Mercadona on koskaan julkaissut.

100 %, tää on paras suklaajuttu mitä Mercadona on ikinä julkaissut. Okei, jotkut sanoo että maku on melko valkosuklaamainen, mutta 1,80 eurolla? Täysi löytö, Calpe totesi.

Kommenttikentässä moni käyttäjä yhtyi kehuun. Eräs kommentoija tiivisti uuden suosikin nousun lauseeseen: ”Pistaasi on uusi Lotus” – ilmaisu, joka on sittemmin levinnyt laajasti TikTokissa.

Jatkoa Mercadonan pistaasihiteille

Mercadona on aiemminkin onnistunut tekemään yksinkertaisista tuotteista viraali-ilmiöitä. Viime vuonna yhtiön pistaasiturrón, lempinimeltään ”Dubai-patukka”, aiheutti ostoryntäyksen Espanjan makeishyllyille. Nyt uusi pistaasivohvelipatukka näyttää jatkavan samaa menestyslinjaa.

Rapea koostumus, kermainen täyte ja runsas pistaasimaku ovat tehneet tuotteesta suositun paitsi makunsa myös somepotentiaalinsa vuoksi.

Jos lähistöltäsi löytyy Mercadona, saattaa olla syytä poiketa makeisosastolle — ennen kuin uutuusherkku ehtii loppua hyllystä.

Lähde: euroweeklynews.com

Haluatko syvällisempää tietoa Espanjasta? Tilaa Olé-lehti